سئو خارجی وب سایت

سئو خارجی

فهرست مطالب مقاله

سئو خارجی

سئو خارجی (سئو خارج از صفحه) چیست؟

سئو خارج از صفحه به تاکتیک های سئو اشاره دارد که در خارج از یک وب سات برای بهبود رتبه آن اعمال می شود. این تاکتیک‌ها اغلب شامل ایجاد لینک، پست مهمان، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر است. 

هدف سئو خارج از صفحه این است که موتورهای جستجو (و کاربران) سایت شما را قابل اعتمادتر و معتبرتر ببینند. 

این یکی از بخش های ضروری یک استراتژی سئو موفق است.

سئو داخلی در مقابل سئو خارجی

چرا سئو خارجی مهم است؟

به سئو خارج از صفحه به عنوان ایجاد شهرت سایت خود فکر کنید.

و وب‌سایت‌های بسیار معتبر معمولاً رتبه‌بندی بهتری دارند، زیرا موتورهای جستجو آن‌ها را دارای تخصص، اعتبار و اعتماد بیشتری می‌دانند (E-A-T)

یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن E-A-T از طریق فاکتورهای سئو خارج از صفحه مانند بک لینک ها، بررسی ها و توصیه ها است.

یعنی: سئو خارج از صفحه نه تنها مهم است، بلکه نقش مهمی در توانایی سایت شما برای رتبه بندی دارد.

5 تکنیک سئو خارج از صفحه که کار می کند

بیایید نگاهی به پنج تاکتیک مختلف خارج از صفحه بیندازیم که می‌توانید برای افزایش اعتبار سایت و ترافیک جستجوی ارگانیک استفاده کنید:

  • لینک بیلدینگ
  • بازاریابی محتوا
  • سئوی محلی (GMB و نقل قول ها)
  • بررسی ها
  • مناسبت ها

3 نوع لینک برای سئو خارج از صفحه

لینک ها جزء مهمی برای سئو خارج از صفحه هستند. قبل از شروع ساختن یا کسب بک لینک، ضروری است که انواع مختلف لینک ها و همچنین عواملی را که بر ارزش یک لینک به وب سایت شما تأثیر می گذارند، بشناسید.
سه نوع پیوند عبارتند از:
• پیوندهای طبیعی
• لینک های ساخته شده
• پیوندهایی ایجاد کرد

پیوندهای طبیعی

یک لینک طبیعی به طور طبیعی به وب سایت شما می آید.
تیم شما برای به دست آوردن پیوند هیچ اقدامی انجام نمی دهد یا هیچ اقدامی انجام نمی دهد. شخصی که آن محتوا را می نویسد تصمیم گرفت به محتوای شما پیوند دهد، چه به این دلیل که برند شما را دنبال می کند یا محتوای شما را از طریق جستجو کشف کرده است.
در هر صورت، آنها محتوای شما را با ارزش و ارزش برجسته کردن یافتند.

لینک های ساخته شده

یک لینک ساخته شده از طریق ارتباط به وب سایت شما می آید.
تیم شما برای به دست آوردن این پیوند تلاش کرد، چه از طریق تماس با مدیران وب‌سایت، ناشران یا روزنامه‌نگاران. حتی ممکن است محتوا را با یک کمپین تبلیغاتی تبلیغ کرده باشید، و در معرض دید آن قرار دهید که به مردم کمک کرد تا محتوا را کشف کنند.
حتی اگر این لینک را ایجاد کردید، همچنان محتوای ارزشمندی برای کاربران ایجاد کردید.

لینک های ایجاد شده

یک پیوند ایجاد شده از طریق ارسال‌های شخصی در فهرست‌ها، انجمن‌ها یا بیانیه‌های مطبوعاتی به وب‌سایت شما می‌آید.
تیم شما این پیوند را عمداً و بدون انجام هیچ ارتباطی ایجاد کرده است. این تاکتیک سئوی خارج از صفحه برای ساخت لینک به عنوان یک عمل سئو کلاه سیاه ثبت می شود زیرا موتورهای جستجو به این نوع تاکتیک لینک سازی نگاه تحقیر آمیز دارند.
هنگام ساخت لینک، روی پیوندهای طبیعی یا ساخته شده تمرکز کنید.

6 عاملی که بر ارزش لینک برای سئو خارج از صفحه تأثیر می گذارد

شما همچنین می خواهید در مورد ارزش یا ارزش و اعتبار ارسال شده توسط یک پیوند فکر کنید.
در حالی که می‌توانید ده‌ها لینک کم‌ارزش را از وب‌سایت‌های هرزنامه یا غیرقابل اعتماد جذب کنید، اما به کسب و کار شما در رتبه‌بندی خوب در نتایج جستجو کمک نمی‌کنند. به همین دلیل ضروری است که تلاش‌های ایجاد لینک سئو خارج از صفحه خود را بر روی وب‌سایت‌های قابل اعتماد با ارزش لینک عالی متمرکز کنید.
شش عاملی که بر ارزش سهام ارسال شده توسط یک پیوند تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

 

1. انکر متن برای پیوند به سایت شما استفاده می‌شود

2. تازگی یا قدمت لینک به سایت شما

3. تعداد لینک های موجود در صفحه پیوند

4. رابطه بین موضوع سایت پیوند دهنده و موضوع شما

5. قابل اعتماد بودن سایت لینک دهنده

6. اقتدار سایت لینک دهنده و صفحه لینک دهنده

 

چگونه سئو خارج از صفحه را برای کمپین سئو خود انجام دهید؟

اکنون که متوجه شدیم سئوی خارج از صفحه چقدر برای موفقیت یک وب‌سایت مهم است، می‌توانیم به جزئیات نحوه بهبود سئوی خارج از صفحه بپردازیم:
1. لینک بیلدینگ
2. وبلاگ نویسی
3. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
4. اینفلوئنسر مارکتینگ
5. نوشتن برای نشریات
6. نشانه گذاری اجتماعی

 

1- لینک بیلدینگ

محبوب ترین تکنیک سئوی خارج از صفحه، بک لینک است که هدف آن ایجاد پیوندهای طبیعی به صفحه شما است.
پیوند دادن وب سایت های معتبر به وب سایت شما دو مزیت اصلی دارد: افزایش ترافیک به سایت و کمک به تعیین رتبه شما. لینک های سایت های معتبر برای وب سایت شما بسیار مفید هستند.
این مزایا به این دلیل اتفاق می‌افتد که پیوندها راه اصلی برای پیمایش در اینترنت هستند. پیوندها تجربه کاربران شما را بهبود می بخشد. با پیوندها، کاربران شما می‌توانند به راحتی به سایر اطلاعاتی که می‌دانند مرتبط هستند هدایت شوند.
لینک ها همچنین ساده ترین راه برای سنجش تخصص، اعتبار و اعتماد یک سایت هستند. به همین دلیل است که گوگل لینک ها را به عنوان بخشی از عوامل رتبه بندی جستجو در نظر می گیرد.

اما چگونه می توانید دیگران را متقاعد کنید که به شما لینک دهند؟ برای شروع می‌توانید هر (یا همه) استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خارج از صفحه زیر را امتحان کنید.
به یک انجمن بپیوندید.

این انجمن می‌تواند یک انجمن صنعتی یا اتاق بازرگانی محلی باشد. مطمئن شوید که شرکت شما یک پیوند در وب سایت انجمن دریافت می کند.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

 

ایجاد پست های وبلاگ، اینفوگرافیک، با کیفیت بالا یک ویدیو و موارد دیگر همه راههای بسیار خوبی برای جلب کلیک و پیوندهای طبیعی به سایت شما هستند. اساساً، اگر جالب باشد، می آیند.
• با ما تماس بگیرید. تماس با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به عنوان منابع احتمالی برای نوشتن آنها، یا درخواست از آنها برای میزبانی چیزی که ایجاد کرده اید، فرصت های آینده را برای شما فراهم می کند تا به وب سایت خود پیوند کسب کنید.

در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 

 

تبلیغ محتوای خود در رسانه های اجتماعی می تواند به جلب توجه آن کمک کند. محتوای مناسب مانند اینفوگرافیک ها، پست های وبلاگ و موارد دیگر را در کانال های رسانه های اجتماعی ارسال کنید. پست‌های خود را برای قابلیت شناسایی نیز بهینه کنید، مانند استفاده از هشتگ‌ها در توییتر.
برخی از پیوندها وزن بیشتری نسبت به سایرین دارند. به عنوان مثال، پیوندهای تأثیرگذاران در جامعه مخاطبان شما دارای اعتبار بسیار بیشتری نسبت به پیوندهای سایت های اسپم هستند.
آن پیوندهای باکیفیت به Google می‌گویند که شما به رسمیت شناخته شده‌اید – سایت شما مطالب آن را می‌داند – و Google رتبه‌بندی می‌کند شما بالاتر.
برای اطمینان از اینکه استراتژی سئوی خارج از صفحه شما به همان اندازه عمل می کند، به طور مرتب بک لینک های خود را بررسی کنید. می‌توانید از ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل نمایه‌های بک لینک خود و رقبایتان استفاده کنید. 

 

برخی از ابزارهای بک لینک مورد علاقه ما عبارتند از:

• اهرفس
• Moz Link Explorer
• SEMrush
• Buzzsumo
• Ubersuggest
هنگام اجرای استراتژی سئوی خارج از صفحه خود، نه تنها بلد باشید چگونه لینک بسازید، بلکه بدانید که چرا آنها را ایجاد می کنید. شما آنها را می سازید تا بتوانید حضور چشمگیرتری داشته باشید و به افرادی دسترسی پیدا کنید که فکر می کنید خدمات و محصولات شما می توانند به آنها کمک کنند.

محتوا چه ربطی به سئوی خارج از صفحه دارد؟

شاید شما بهترین تکنیک‌های خارج از صفحه را در جهان داشته باشید، اما اگر محتوای باکیفیتی نداشته باشید، اهمیتی ندارند. محتوا آن چیزی است که کاربران را در صفحه نگه می‌دارد، و اگر برای مخاطبان شما ارزشمند نباشد، آن‌ها نمی‌مانند.
با پیوندهای کافی، ممکن است ترافیک زیادی ایجاد کنید، اما اگر چیزی ارزش دیدن در صفحه شما وجود نداشته باشد، این ترافیک هرگز به تبدیل تبدیل نمی شود. محتوای شما جایی است که مخاطبان خود را متقاعد می کنید که همه پاسخ ها را دارید!
اگر به قیاس عروسی ادامه دهیم، محتوای شما غذای عروسی است. این چیزی است که مهمانان شما را تا انتها در اطراف نگه می دارد.
بنابراین، بخش مهمی از هر استراتژی سئوی خارج از صفحه، داشتن محتوای خوب برای کمک به جذب کاربران هنگام ورود به صفحه شما است.

 

2- وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی روشی عالی برای شروع تولید محتوای قابل پیوند برای برند شما است.
هیچ جای دیگری در وب با جریان مداوم محتوای طولانی به جز وبلاگ ها وجود ندارد.
در وبلاگ شما، مخاطبان شما می‌توانند نظر بدهند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند، که باعث می‌شود جلب توجه شود و شروع به تولید لینک‌های طبیعی و نام تجاری کند.
و با پست های مداوم، به یک رهبر آگاه در صنعت خود تبدیل خواهید شد. مخاطبان شما ابتدا برای اطلاعات در مورد به روز رسانی ها و روندهای اخیر و همچنین راهنماها و مقالات اطلاعاتی به شما مراجعه می کنند.
در مورد ایجاد وفاداری صحبت کنید!

3- بازاریابی رسانه های اجتماعی

در حالی که پیوندهای رسانه‌های اجتماعی بر رتبه تأثیر نمی‌گذارند، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی هنوز برخی از بهترین مکان‌ها در وب برای ایجاد آگاهی هستند. نام تجاری شما.
برندهایی با حضور قوی در رسانه های اجتماعی احساس باز بودن و قابل دسترس بودن می کنند، این چیزی است که امروزه برای کسب و کارها اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.
اگر یک نام تجاری به راحتی قابل دسترسی نباشد، نه تنها ساینده می شود، اما زمانی که کاربران نتوانند به راحتی به اطلاعات مربوط به آن دسترسی پیدا کنند، قابل اعتماد بودن آن نیز زیر سوال می رود.
به‌جای اینکه به‌عنوان نهادی دور افتاده ظاهر شوید، اجازه دهید نام تجاری شما مانند یک فروشگاه دوستانه و گوشه‌ای محله باشد.
می‌توانید با فعال ماندن در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و با راه‌اندازی یک وبلاگ این کار را انجام دهید، جایی که می‌توانید به مخاطبان خود اجازه دهید احساسی نسبت به شما داشته باشند. استعداد برند.
همچنین، محتوایی تولید کنید که مرتبط و خواندنی باشد و به نظرات در وبلاگ و صفحات رسانه های اجتماعی خود پاسخ مثبت و صمیمانه بدهید. انجام این کار به برند شما کمک می کند تا به جای یک ربات احساس کند که یک گروه از افراد است.

4- اینفلوئنسر مارکتینگ

 

سئوی خارج از صفحه چگونه می تواند بر نظرات آنلاین تأثیر بگذارد؟

به دلیل تاکید بر روی پیوندها به عنوان روشی برای انجام سئوی خارج از صفحه، بسیاری از مردم تمایل دارند که تولید لینک را هدف سئوی خارج از صفحه.
با این حال، هدف واقعی سئوی خارج از صفحه، افزایش رتبه است تا افراد بتوانند شما را پیدا کنند، با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند. سئوی خارج از صفحه، تعامل مثبتی با برند شما ایجاد می‌کند، چه از طریق لینک‌ها، بررسی‌ها، رسانه‌های اجتماعی یا ذکر نام تجاری باشد.
با این حال، سئوی خارج از صفحه می‌تواند مشکل باشد، زیرا این روش‌ها روش‌هایی هستند که نمی‌توانید آن‌ها را کنترل کنید، بدون اینکه کلاه سیاه در نظر گرفته شوند، و هیچ‌کس نمی‌خواهد کلاه سیاه بپوشد.
هیچ راه مطمئن تری برای کاهش اعتبار برند شما – یا رتبه شما – به جز روش های سئو کلاه سیاه مانند پرداخت پول به کارمندان برای ارسال نظرات مثبت یا خرید لینک به سایت شما وجود ندارد.
و از آنجایی که نمی‌توانید سئوی خارج از صفحه را به همان شیوه‌ای که می‌توانید عناصر درون صفحه سایت خود را کنترل کنید، کنترل کنید، سئوی خارج از صفحه می‌تواند به یک بازی انتظار خسته‌کننده تبدیل شود که در آن تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که امیدوار باشید پاسخ شما را دریافت کند. مخاطب مثبت است
اگر منفی است، استراتژی سئوی خود را دوباره ارزیابی کنید. ببینید چه چیزی کار می کند، آنچه را که کار نمی کند تغییر دهید.

یکی از راه هایی که می توانید با نظرات منفی مبارزه کنید این است:

• اعمال تغییراتی که نگرانی های معتبر این بررسی های منفی را برطرف می کند
• با مشتریان خود تماس بگیرید و پس از خرید از آنها بخواهید نظر خود را بررسی کنند
با انجام این دو کار، محصولات و خدمات خود را بهبود می بخشید و نظرات بیشتری را ایجاد می کنید.
با اینفلوئنسرهای آنلاین نیز تماس بگیرید. با داشتن یک فرد شناخته شده که نام تجاری شما را تأیید می کند، اعتماد مخاطبان خود را مانند دیگران تقویت خواهید کرد.

5- نوشتن برای نشریات

 

نوشتن برای نشریات خارجی روشی عالی برای نشان دادن اینکه در صنعت خود صاحب قدرت هستید و در عین حال خدمات کسب و کار خود را نیز تبلیغ می‌کنید. این نوع تبلیغات به شما پتانسیل زیادی برای جذب مشتریانی می دهد که در غیر این صورت ممکن است نام شما را نشنیده باشند. به‌علاوه، می‌تواند مجموعه‌ای از نوشته‌ها را در اختیار شما قرار دهد که می‌توانید آن را به سایر نشریات نشان دهید تا شروع به نوشتن برای آنها کنید، و غیره.

6- نشانه گذاری اجتماعی

نشانک‌گذاری اجتماعی فرآیند ارسال محتوای شما به سایت‌هایی مانند StumbleUpon، Tumblr، Reddit و دیگران است. این سایت‌ها محتوای خود را به گونه‌ای تقسیم‌بندی می‌کنند که برای جاهای خاص جذاب باشد، که می‌توانید از آنها برای جذب مشتریان در جمعیت‌شناسی خاصی که می‌خواهید هدف قرار دهید، استفاده کنید. با این حال، قبل از ارسال هر محتوایی، حتماً در مورد مخاطبان و قوانین هر سایت تحقیق کنید.
شما نمی خواهید این انجمن ها را اسپم کنید. در عوض، شما می خواهید ارزش واقعی را با محتوای خود ارائه دهید.

 

 

پستهای مرتبط

illustration vector graphic cartoon character seo optimization 516790 1715 min min Copy min

سئو تکنیکال ( سئو فنی )

سئو تکنیکال (سئو فنی – Technical SEO) در واقع فرآیند بهینه‌سازی یک صفحه یا سایت از نظر فنی به طوری که ربات‌های خزنده موتور‌های جستجوگر مانند ربات گوگل بتوانند آن صفحه را شناسایی، درک و ایندکس کنند. هدف اصلی این است که صفحه مورد نظر از نظر فنی قابلیت دیده شدن و آنالیز توسط ربات‌های خزنده را داشته باشد.

ادامه مطلب »
28157821 contextualad 2 min min

محتوای سئو

محتوای سئو داخلی یا On-Page SEO به مجموعه اقدامات و بهینه‌سازی‌هایی اشاره دارد که در داخل یک وبسایت انجام می‌شود تا رتبه‌بندی و قابلیت دیده شدن آن در موتورهای جستجو بهبود یابد.

ادامه مطلب »
سئو خارجی وب سایت

سئو خارجی

سئو خارجی (سئوی خارج از صفحه) یا Off Page SEO شامل فعالیت هایی است که خارج از یک وب سایت در تلاش برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. اقدامات متداول سئوی خارج از صفحه شامل ایجاد بک لینک، تشویق جستجوهای برند، و افزایش تعامل و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است.

ادامه مطلب »
پستهای مرتبط
سئو تکنیکال ( سئو فنی )

سئو تکنیکال (سئو فنی – Technical SEO) در واقع فرآیند بهینه‌سازی یک صفحه یا سایت از نظر فنی به طوری که ربات‌های خزنده موتور‌های جستجوگر مانند ربات گوگل بتوانند آن صفحه را شناسایی، درک و ایندکس کنند. هدف اصلی این است که صفحه مورد نظر از نظر فنی قابلیت دیده شدن و آنالیز توسط ربات‌های خزنده را داشته باشد.

ادامه مطلب »
سئو خارجی وب سایت
سئو خارجی

سئو خارجی (سئوی خارج از صفحه) یا Off Page SEO شامل فعالیت هایی است که خارج از یک وب سایت در تلاش برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. اقدامات متداول سئوی خارج از صفحه شامل ایجاد بک لینک، تشویق جستجوهای برند، و افزایش تعامل و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است.

ادامه مطلب »