خدمات طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

فهرست مطالب مقاله

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

این سایت معمولاً شامل صفحه اصلی، درباره ما، خدمات، محصولات، پروژه‌ها، اخبار، تماس و سایر اطلاعات مربوط به شرکت است.

هدف اصلی طراحی سایت شرکتی:

ارائه اطلاعات کامل و جذاب درباره شرکت، محصولات و خدمات آن به مشتریان و بازدیدکنندگان است. طراحی سایت شرکتی همچنین می‌تواند به تبلیغات و ترویج برند شرکت کمک کند و باعث افزایش اعتماد و توجه مخاطبان شود.
با رشد روز افزون در دنیای آنلاین کسب و کارهای گوناگون علاوه بر اینکه در فضای فیزیکی فعالیت خود را انجام می‌دهند دردنیای آنلاین هم فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند. از این طریق به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک شایانی خواهند کرد. طراحی سایت شرکتی برای هر کسب و کاری به عنوان یک نمای از آن کسب و کار در فضای وب است. بدین صورت هرکسب و کاری می تواند بصورت عالی خود را معرفی کنند.
هر روز به تعداد افراد در دنیای مجازی اضافه می‌گردد. افراد قبل از آنکه به سراغ یک شرکتی در فضای فیزیکی بروند ابتدا در موتورهای جستجو آن را جستجو می‌کنند. چندین پیشنهاد از طرف موتورهای جستجو مواجه می‌شوند و اگر افراد برای اولین بار با برند شما آشنا می‌شوند یک تصویر ایده آل از کسب و کارتان نبیند مطمئنا جذب کارتان نخواهند شد و اینچنین بیشتر مشتریان خود در فضای وب از دست خواهید داد.
از این رو باید برای جذب مخاطبان بیشتر در فضای آنلاین طراحی سایت شرکتی خود را جذاب و کاربرپسند انجام دهید. طراحی سایت شرکتی شما نمایانگر این خواهد بود که کسب و کار شما درسطح حرفه ای قرار گرفته است یا نه.
چه یک استارتاپ باشید و چه یک کسب و کار معتبر، وب سایت شما باید این عناصر را داشته باشد:

به طور خلاصه، در اینجا چند ویژگی وجود دارد که این وب سایت و هر وب سایتی برای موفقیت باید داشته باشد:

1- محتوای جذاب :

 صفحه اصلی خود را جذاب کنید. صفحه اصلی شما یک املاک و مستغلات برتر است. از این گذشته، بیشتر بازدیدکنندگان از این طریق وارد سایت شما می شوند. گام خود را قوی و همچنین از نظر بصری جذاب کنید، بنابراین هر کسی که در آنجا فرود می‌آید متقاعد شود که از درب به سایر صفحات سایت شما عبور کند.

2- هدف واضح: 

توضیح دهید که چه کاری انجام می‌دهید، نه فقط نحوه انجام آن. این اطلاعات باید به راحتی آشکار شوند، به راحتی در صفحه اصلی یا از صفحه اصلی شما پیدا شوند.

3- برندسازی قوی و حرفه ای: 

درباره شرکت خود حقایقی را ارائه دهید. پشت اظهارات عمومی و توصیف‌های کرکی که می‌تواند برای هر کسب‌وکاری اعمال شود پنهان نشوید (یعنی «ما متعهد به کیفیت و رضایت مشتری.”) واضح باشد. خاص باشید.

4- فراخوان قوی برای اقدام(Call To Action) : 

در هر صفحه یک فراخوان برای اقدام قرار دهید. به یاد داشته باشید، تمام هدف داشتن یک وب‌سایت متقاعد کردن کسی برای انجام اقدام است، خواه تماس باشد. شما، مشترک شوید یا یک محصول بخرید.

5- ناوبری آسان داشته باشد:

 ناوبری سایت را منطقی کنید. منوی پیمایش مکانی برای خلاقیت نیست. از اصطلاحاتی استفاده کنید که مردم می دانند و می فهمند. دکمه ها را در جایی که بازدیدکنندگان انتظار دارند قرار دهید. آنها نباید برای یافتن آنچه می خواهند سخت جستجو کنند.
مسیری را که می‌خواهید بازدیدکنندگانتان طی کنند مشخص کنید و سپس آنها را هدایت کنید. به تجزیه و تحلیل سایت خود نگاه کنید و ببینید بازدیدکنندگان از کجا وارد سایت شما می‌شوند .

6- صفحات بهینه (SEO) شده : 

هر صفحه از کپی خود را برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید. اگر می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید، بهینه سازی یک ضرورت است. برچسب‌های عنوان و متا تگ‌های توضیحات خوب بسازید. هر صفحه باید دارای برچسب‌های عنوان و متا تگ‌های توضیحات منحصربه‌فرد باشد. آنها باید از همان کلمات کلیدی استفاده شده در محتوای صفحه استفاده کنند.

7- قرار دادن توصیه‌های مشتریان :

 شاهدات، مطالعات موردی و فهرست مشتریان را شامل کنید. هیچ چیز قانع‌کننده‌تر از تأیید شخص ثالث نیست. این رای‌های اعتماد، اعتبار و اقتدار شرکت شما را تقویت می‌کند.

8- لوگو جذاب:

 اکثر کسب و کارهای کوچک، اهمیت لوگوی سایت را نادیده می‌گیرند. لوگوی سایت یکی از اِلمان‌های مهم در طراحی وب سایت است. لوگو سایت، چهره تجاری شرکت شما را به مخاطبان معرفی می‌کند. بنابراین طراحی غیر منطقی از لوگوی سایت، می‌تواند بازدید مخاطبان را کاهش دهد. محل قرارگرفتن logo در سایت، نیز بسیار مهم است. لوگو باید بالا و سمت راست تمام صفحات سایت قرار گیرد. زیرا این محل از سایت، جایی است که مخاطبان به محض ورود به سایت، به آن نگاه می‌کنند.

9- دسترس بودن اطلاعات تماس: 

این ویژگی بسیار مهم است. وقتیکه کاربر وارد وب سایت شما می‌شود و میخواهد با شرکت شما تماس بگیرد، باید اطلاعات تماس را به راحتی مشاهده کند. در غیر اینصورت، سایت را ترک خواهد کرد و وارد وب سایت شرکت دیگری خواهد شد.

10-واکنش گرا (ریسپانسیو) بودن: 

وقتی یک سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا است، در تمامی دستگاه‌ها از قبیل موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به خوبی نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند به راحتی به تمام قسمت‌های وب سایت از قبیل منو، دکمه و متن دسترسی داشته باشد.
ریسپانسیو نبودن یک وبسایت، تاثیری منفی بر رتبه‌ی آن‌ها از دید گوگل خواهد داشت. امروزه بیش از 60 درصد کاربران از موبایل برای جستجو در اینترنت، استفاده می‌کنند. بنابراین گوگل این فاکتور را به عنوان معیاری مهم برای افزایش رتبه‌ی سایت‌ در نظر می‌گیرد.

11- آپدیت محتوای بلاگ: 

محتوا، کلیدی ترین بخش بازاریابی دیجیتال است. وقتی یک محتوای با ارزش در بخش بلاگ وب سایت آپلود می‎شود، امتیاز سایت شما به لحاظ سئو افزایش می‌یابد، در نتیجه رتبه‌ی سایت نیز در گوگل افزایش می‌یابد.
موتورهای جستجو به محتواهای مرتبط و باکیفیت علاقه دارند. بنابراین قراردادن پست‌های مداوم در بخش بلاگ یک وب سایت، باعث می‌شود که سایت شما در گوگل رتبه‌ی بهتری بدست آورد و بیشتر به مخاطبان نمایش داده شود. وقتی مخاطبان یک محتوای با ارزش از سایت شما را پیدا می‌کنند، نه تنها احتمال بازگشت به سایت شما بالا می‌رود، بلکه این مخاطبان می‌توانند جزو بازدیدکنندگان همیشگی سایت شما قرار بگیرند.

12- فعالیت در شبکه‌های اجتماعی:

وب سایت شما باید با شبکه‌های اجتماعی به طور مداوم در ارتباط باشند. برای این کار باید آیکن شبکه‌های اجتماعی در سایت شما قرار گیرد. با فعالیت مداوم در شبکه‌های اجتماعی، نه تنها برند شما اعتبار بیشتری بدست می‌آورد، بلکه میزان بازدید سایت شما نیز افزایش می‌یابد. برای رسیدن به این هدف، توجه به چند نکته ضروری است که در ادامه به تمام آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
پست‌هایی را که در توییتر یا فیس بوک منتشر می‌کنید، مستقیما در محل خاصی از سایت قرار دهید. با این کار، مخاطبان شما می‌دانند که در چه محلی از سایت، می‌توانند لینک شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کنند.
دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی باید برای مخاطبان، در دسترس و قابل مشاهده باشند. بنابراین مخاطبان به راحتی می‌توانند وارد شبکه‌های اجتماعی شوند، محصولات شما را بخرند و لینک آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.
محتوای شبکه‌های اجتماعی باید هر روز آپدیت شوند. با به روزرسانی پست‌ها در شبکه‌های مجازی میزان بازدیدکنندگان شما به مرور زمان افزایش می‌یابد.

13- آدرس وب ساده: 

طراحی سایت شرکتی با یک آدرس وب ساده که به نام دامنه نیز شناخته می شود، جنبه اساسی یک وب سایت تجاری موفق است. این فقط یک URL نیست؛ این اغلب اولین برداشتی است که یک مشتری بالقوه از کسب و کار شما دارد. یک آدرس وب خوب انتخاب شده می تواند شناخت برند را افزایش دهد، تجربه کاربر را بهبود بخشد و حتی به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک کند. بیایید بررسی کنیم که چرا سادگی در یک آدرس وب اهمیت دارد و چگونه می توان به آن دست یافت.

14-در صورت امکان از عکس‌های واقعی استفاده کنید:

 عکس‌های استوک بیش از حد عمومی و جعلی هستند و نمی‌توانند تأثیر معناداری داشته باشند.

پستهای مرتبط
سئو تکنیکال ( سئو فنی )

سئو تکنیکال (سئو فنی – Technical SEO) در واقع فرآیند بهینه‌سازی یک صفحه یا سایت از نظر فنی به طوری که ربات‌های خزنده موتور‌های جستجوگر مانند ربات گوگل بتوانند آن صفحه را شناسایی، درک و ایندکس کنند. هدف اصلی این است که صفحه مورد نظر از نظر فنی قابلیت دیده شدن و آنالیز توسط ربات‌های خزنده را داشته باشد.

ادامه مطلب »
سئو خارجی وب سایت
سئو خارجی

سئو خارجی (سئوی خارج از صفحه) یا Off Page SEO شامل فعالیت هایی است که خارج از یک وب سایت در تلاش برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. اقدامات متداول سئوی خارج از صفحه شامل ایجاد بک لینک، تشویق جستجوهای برند، و افزایش تعامل و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است.

ادامه مطلب »