خدمات طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

فهرست مطالب مقاله

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

بهترین طراحی وب سایت فروشگاهی(تجارت الکترونیک) که مشتریان را برای خرید کردن ترغیب تشویق می کند.

این سایت‌ها باید شامل تصاویر و توضیحات محصولات، قیمت‌ها، گزینه‌های پرداخت و ارسال، سیستم مدیریت سبد خرید و امکانات دیگری باشند که به کاربران امکان خرید آنلاین را بدهند. طراحی سایت فروشگاهی باید همچنین بهینه شده باشد تا در موتورهای جستجو قابل راه‌اندازی و جذب مشتریان بیشتری را به فروشگاه جلب کند.

طراحی وب سایت شما بر 75% از اعتبار فروشگاه شما تأثیر می گذارد، و شما کمتر از یک ثانیه فرصت دارید برای گذاشتن اولین تاثیر. این بدان معناست که ادراک همه چیز است و ادراک مشتری شما واقعیتی است که اهمیت دارد.

طراحی وب سایت فروشگاهی (تجارت الکترونیک) شامل ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه مجازی برای فروش محصولات است. ما درباره فهرست کردن اقلام شما در یک بازار آنلاین شخص ثالث مانند eBay صحبت نمی کنیم. این فروشگاه شماست و شما کنترل خلاقانه ای دارید.

در حالی که طراحی وب سایت فروشگاهی تنها چیزی نیست که مشتریان به دنبال آن هستند، ادغام آن با بازاریابی رسانه های اجتماعی، کمپین های دیجیتال و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تجربه کاربری برتری را ارائه می دهد که ترافیک فروشگاه شما را افزایش می دهد.

بهترین روش های طراحی سایت فروشگاهی (تجارت الکترونیک)

طراحی فروشگاه تجارت الکترونیک شما به نیازهای مشتریان شما بستگی دارد. با این حال، برخی از استانداردها در بین صنایع مرتبط هستند.

در اینجا چند عنصر ضروری برای هر طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد:

طراحی برای تجربه کاربری

طراحی سایت فروشگاهی تنها به ظاهر فروشگاه شما نیست، بلکه این است که چگونه مشتریان شما را احساس کنند. کسب و کار تجارت الکترونیک شما باید تجربه منحصر به فردی را ارائه دهد که پیوند عاطفی بین خریداران و محصولات شما ایجاد کند. شما می خواهید مشتریان محصول شما را در زندگی روزمره خود تصور کنند و توجیه عادات خرج کردن خود را برای آنها آسان کنند.

عکس‌های زیبا و رنگ‌های روشن دوست‌داشتنی هستند، اما اولویت‌بندی تجربه مشتری بیشترین تأثیر را دارد. پس از یک تجربه کاربری دلپذیر، مشتریان احتمالاً سفارشات خود را با 400٪ نرخ تبدیل بالاتر تکمیل می‌کنند و به خریداران مکرر تبدیل می‌شوند.

یک طراحی مشتری محور ساختار و جریانی ارگانیک دارد که برای خریداران در سراسر جمعیت‌شناسی سازگار و آسان است. ناوبری سایت خود را ساده کنید و یک ویژگی جستجوی هوشمند برای کمک به مشتریان در یافتن سریع محصول مورد نظر خود در نظر بگیرید.

در وب سایت خود قدم بزنید تا از دیدگاه مشتری بینشی کسب کنید. جستجوی محصولات چقدر آسان است؟ آیا مشخص است که مشتریان برای خرید یک محصول باید چه مراحلی را طی کنند؟

هویت برند را مطابقت دهید.

سایت فروشگاهی شما چیزی فراتر از یک فروشگاه است. این یک برند است رویکرد برند اول برای طراحی تضمین می‌کند که فروشگاه شما ارزش پیشنهادی را منعکس می‌کند که به سرنخ‌ها متصل می‌شود، وفاداری ایجاد می‌کند و وب‌سایت شما را در بین رقبا برجسته می‌کند.

برند شما به عنوان یک کسب و کار آنلاین بر شخصیت شما تاکید می کند، فرهنگ شرکت شما را نشان می دهد و با کیفیت محصول شما همسو می شود.

یک طراحی موفق، داستان برند شما را از طریق زیبایی‌شناسی و پیام‌رسانی یکپارچه منتقل می‌کند. انواع عکس‌های محصول، فونت‌ها، نمادنگاری و طرح‌های رنگی که با مشتریان شما طنین‌انداز می‌شوند را تعیین کنید.

با طراحی خود سازگار باشید. طرح‌بندی و ویژگی‌های صفحه ممکن است برای جا دادن محصولات جدید، اطلاعات و توالی‌های پیمایش تغییر کند. اما پالت رنگ، منو و لوگوی شما، الگوها و فونت‌ها همگی باید منعکس کننده یک روایت منسجم باشند.

با روندها به روز باشید.

بیست سال پیش، فروشگاه تجارت الکترونیک ابزارهای واسطه ای برای اتصال مشتریان به تیم فروش بودند. امروزه، تجارت الکترونیک طراحی های وب با پیشرفت های تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد. روندهای نوظهور شامل طرح‌بندی‌های تعاملی، صفحات پویا و توصیه‌های محصول مبتنی بر داده است.

بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان انتظار یک تجربه کاربر دیجیتال شخصی را داشته باشند. آنها یک سفر یکپارچه می خواهند که به آنها امکان جستجوی محصولات، خرید اقلام و پیگیری سفارشات آنلاین را بدهد.

تجارت اجتماعی نیز در حال گسترش است و در بازاریابی فروشگاه تجارت الکترونیک و ارتباط با خریداران در کانال های مختلف یکپارچه شده است.

بهینه سازی برای موبایل

معمولاً مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین بین دستگاه ها جابه جا می شوند. اجرای یک چیدمان بصری و ثابت در دستگاه های تلفن همراه – دسکتاپ، تلفن های هوشمند و تبلت ها – تجربه ای به یاد ماندنی را ایجاد می کند که باعث می شود خریداران تمایل به بازدید از فروشگاه شما داشته باشند.

اگر طراحی وب‌سایت فروشگاهی شما برای موبایل مناسب نباشد، می‌توانید مشتریان بالقوه را خاموش کنید. بیش از نیمی از کاربران پس از یک تجربه منفی تلفن همراه، کمتر با یک نام تجاری درگیر می شوند و 67 درصد احتمال بیشتری دارد که از فروشگاهی پاسخگو خرید کنند. طراحی.

طراحی موبایل شما باید با ناوبری شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال، فروشگاهی با موجودی گسترده ممکن است از جستجوی محصول با قابلیت فیلتر و منوی محصول سلسله مراتبی بهره مند شود.

طراحی موبایل خود را قبل از راه اندازی آزمایش کنید تا تنظیمات اندازه صفحه نمایش و انتقال ویژگی را تأیید کنید.

نظرات مشتریان را بگنجانید.

از توصیفات مثبت و محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان اثبات اجتماعی استفاده کنید. مشتریان به سایر خریداران اعتماد دارند. وقتی افراد دیگر تجربه خرید خوبی داشته باشند، ارزش برند را تایید می کند، مقاومت را از بین می برد و مشتریان جدید تمایل بیشتری به خرید محصول شما پیدا می کنند.

فرآیند پرداخت را ساده کنید.

مسیر خرید مشتری شما باید واضح و سرراست باشد. فرآیند یک صفحه ای اصطکاک را کاهش می دهد و پرداخت را ساده می کند. رنگ ها را آزمایش کنید تا مشتریان را در چرخه خرید قیف کنید. توجه آنها را با دکمه های قرمز رنگ و تایپوگرافی پویا جلب کنید که چشم را به سمت اطلاعات خاصی می کشاند.

نمای سبد خرید و فراخوان برای اقدام واضح (CTA) نیز راه‌های عالی برای هدایت خریداران به مراحل پایانی سفرشان است.

جدا از پرداخت با کارت اعتباری (یعنی ویزا)، روش‌های پرداخت شتاب‌دار مانند پی پال، استریپ و آمازون پی گزینه‌های بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهند. آنها تصمیم گیری شناختی را کاهش می دهند، که می تواند به افزایش تبدیل کمک کند.

هنگام اضافه کردن عناصر طراحی جدید، اطمینان حاصل کنید که آنها با ترجیحات مشتری شما هماهنگ هستند و مانعی در سفر خریدار نمی کنند.

سیگنال های اعتماد را بگنجانید.

مشتریان جدید شک دارند. آنها با محصولات شما آشنا نیستند و هنوز به شما برای اجرای وعده خود اعتماد ندارند.    افزودن سیگنال‌های اعتماد به طراحی سایت شما لایه‌ای از شفافیت را به خصوص برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند که می‌تواند از نگرانی جلوگیری کند.

سیگنال های رایج عبارتند از:
عکس های حرفه ای و تصاویر با کیفیت. 

تصاویر سایت به مشتریان کمک می کند تا به محصول شما اعتماد کنند. آن‌ها به مشتریان اجازه می‌دهند قبل از کلیک کردن روی «خرید» محصول شما را بچشند، بو کنند، بشنوند، احساس کنند و تجربه کنند. عکس‌ها را در مقابل فضای سفید قرار دهید تا جزئیات را برجسته کنید. عکس‌های سبک زندگی را برای نشان دادن قابلیت استفاده محصول در نظر بگیرید.

اطلاعات تماس. 

آدرس ایمیل، شماره تلفن یا آدرس پستی را به اشتراک بگذارید تا مشتریان بتوانند در مورد سفارش یا بازگشت خود با شما تماس بگیرند. ارتباط خریداران با تیم مراقبت از مشتری را برای خریداران آسان کنید. برای پاسخ به سؤالات و زمان بندی قرار ملاقات در زمان واقعی، یک افزونه چت اضافه کنید.

پیوندها به خط‌مشی‌های فروشگاه شما.

به مشتریان اطلاع دهید که چگونه فروشگاه شما کار می کند، از جمله شرایط و خط مشی های وب خود. صرف داشتن یک خط مشی بازگشت در وب سایت شما می تواند رها شدن سبد خرید را کاهش دهد و ترس از گیر افتادن در محصولی که به آن نیاز ندارد را از بین ببرد.

گواهینامه‌های فنی. 

نشان‌ها و گرافیک‌ها را به‌عنوان اثبات امنیت و مطابقت با صنعت نمایش دهید.

پستهای مرتبط
سئو تکنیکال ( سئو فنی )

سئو تکنیکال (سئو فنی – Technical SEO) در واقع فرآیند بهینه‌سازی یک صفحه یا سایت از نظر فنی به طوری که ربات‌های خزنده موتور‌های جستجوگر مانند ربات گوگل بتوانند آن صفحه را شناسایی، درک و ایندکس کنند. هدف اصلی این است که صفحه مورد نظر از نظر فنی قابلیت دیده شدن و آنالیز توسط ربات‌های خزنده را داشته باشد.

ادامه مطلب »
سئو خارجی وب سایت
سئو خارجی

سئو خارجی (سئوی خارج از صفحه) یا Off Page SEO شامل فعالیت هایی است که خارج از یک وب سایت در تلاش برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. اقدامات متداول سئوی خارج از صفحه شامل ایجاد بک لینک، تشویق جستجوهای برند، و افزایش تعامل و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است.

ادامه مطلب »